• Background Image

    Tendintele din 2020 pot aduce noi idei de afaceri

    13/01/2020

13/01/2020

Tendintele din 2020 pot aduce noi idei de afaceri

Proprietarii de afaceri și expertii analizeaza tendintele despre care cred ca prezinta cele mai mari oportunitati pentru antreprenori.

Anul acesta va aduce o serie de schimbari majore in aproape toate industriile, iar antreprenorii avangardisti pot valorifica tendintele sa lanseze noi afaceri cu succes.

Mai jos gasiti cele mai importante sase tendinte, dupa cum spun expertii:

Implementarea invatarii automate si a inteligentei artificiale

Invatarea automata si inteligenta artificiala (AI) devin tot mai utilizate in lumea afacerilor. Neeraja Rasmussen, fondatorul startup-ului de invatare automata Spyglaz, se asteapta ca aceste tehnologii sa transforme modul in care traim si lucram in viitorul apropiat.

„Ne indreptam catre un viitor in care se vor schimba cele mai simple actiuni, de la ceea ce mancam, la procese complexe de afaceri, la pastrarea clientilor”, a spus Rasmussen. „Este o oportunitate uriasa si este motivul pentru care multi antreprenori ca mine renunta la siguranta relativa a locurilor de munca din corporatii si isi incep propriile afaceri in acest domeniu.”

Disponibilitatea DevOps (Operatiuni de dezvoltare in IT) pentru intreprinderile de toate marimile

Implementarile cloud automate, sau DevOps, sunt intr-o evolutie continua, iar Dominic Holt din Harpoon Corp considera ca va fi o tendinta importanta in 2020. Astazi, operatiunile de dezvoltare IT reprezinta un proces dificil de invatat ce necesita competente de specialitate pentru a putea fi implementate cu succes, insa Holt considera ca acest lucru se va schimba in viitorul apropiat.

„Mii de instrumente sunt dezvoltate pe masura ce vorbim”, a spus el. „Vanzatorii mari au platit sute de milioane de dolari pentru instrumente care faciliteaza operatiunile de dezvoltare IT (DevOPs – urile).

Cerere continua de calitate

In ultimul deceniu, a existat o schimbare vizibila in asteptarile si comportamentul consumatorilor. Mandy Nagel, fondatorul companiei de imbracaminte ecologica, I Thought of You, a constatat ca din ce in ce mai multe persoane aleg sa cumpere articole de calitate, mai degraba decat articole care au nevoie de inlocuirea regulata.

„Purtarea de imbracaminte de calitate este unul dintre cele mai pozitive si de impact lucruri pe care le poti face in calitate de consumator constient”, a spus ea.

Nagel prevede ca oamenii vor prefera in continuare companiile care urmaresc minimalismul si calitatea, astfel incat intreprinderile noi care onoreaza aceste valori se vor dezvolta.

Utilizarea sporita a dronelor si a camerelor 3D

Utilizarea dronelor si a camerelor 3D este in crestere in numeroase industrii – chiar si in cele la care nu te asteptai. De exemplu, expertul financiar Scott Roelofs a lansat RCG Valuation Monetization pentru a oferi segregarea costurilor, analize financiare si servicii de planificare fiscala speciala pentru a ajuta intreprinderile mici si mijlocii sa creasca.

Pentru a produce rapoartele sale de segregare a costurilor, Roelofs a folosit dronele si tehnologia camerei 3D pentru a crea un fisier documentat al bunurilor unei proprietati, in timp ce il masura la o zecime de inci. Aceasta tehnologie nu numai ca este extrem de precisa, dar elimina si costurile ridicate ale ingineriei traditionale in domeniu.

Accent pe experiente personalizate

Deborah Sweeney, CEO al serviciilor de start-up si al companiei de consultantă MyCorporation, a declarat ca inteligenta artificiala si personalizarea bazata pe date este o tendinta mare in acest moment si va fi si pe viitor.

„Afacerile care ofera experiente personalizate si oferte specifice clientilor lor vor prospera in 2019”, a spus Sweeney. Experientele personalizate considerate bune includ „oferte sau servicii bazate pe locatia clientului sau recomandari bazate pe achizitii din trecut.”

Preferinta consumatorilor in ceea ce priveste confortul

Antreprenori precum Eliza Sipin, fondatorul The Nail si Champagne Bar, se ocupa de afaceri care le ofera consumatorilor tot confortul de care au nevoie.

Afacerea ei este mobila, aducand sampanie si servicii de infrumusetare direct in casele clientilor sai.

„Oamenilor le place  confortul casei lor”, a spus Sipin. „Tendinta de comoditate este o idee buna pentru o afacere, deoarece oamenii isi doresc servicii care sa le usureze viata.”

0 comentarii

Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

ten + three =